دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ارگ تبریز

امروزه صنعت گردشگری نقش مهمی در توسعه اقتصادی کشورها ایفا می کند، همین امر موجب شده است به این امر توجه ای ویژه ای نشان داده شود. اما در جهان امروز گردشگری برخلاف گذشته اهدافی فراتر و متعالی تر از اهداف اقتصادی صرف دارد و در مقیاس ملی بهترین وسیله برای پرورش صلح‌طلبی، میهن دوستی و هویت ملی و یکی از بهترین ابزارهای تعامل و تبادل فرهنگی است. ایران یکی از کشورهائی است که از لحاظ گردشگری دارای منابع غنی و ژرفی می باشد. بسیاری از شهرهای ایران دارای آب و هوائی متنوع و عالی می باشند که باعث شده است از جاذبه های طبیعی متفاوتی برخوردار شوند. علاوه بر این پیشینه تاریخی این شهر ها سبب به وجود آمدن گردشگری تاریخی شده است. یکی از این شهرها تبریز می باشد که در هر گوشه آن می توانید رد پائی از تاریخ را مشاهده کنید.

ارگ تبریز (ارگ علیشاه) | دیدنی های تبریز | علاءالدین تراول

گردشگري تاریخی یکی از انواع گردشگري فرهنگی است که با تکیه بر آن می توان فضاها و کاربري هاي متفاوتی جهت راه اندازي مجموعه گردشگري طراحی کرد تا بدان وسیله با طراحی یک معماري مدرن در قالب حفظ اصول معماري سنتی و بومی بتوان به احیاي مجموعه ها و سایت هاي گردشگري پرداخت. در بازدید از امکان تاریخی هر شهر شما با مجموعه ای از فرهنگ و آداب و رسوم چه گذشتگان منطقه و چه افرادی که در حال حاضر در آن زندگی می کنند آشنا می شوید. علاوه بر این می توانید بفهمید که کشورمان ایران از چه حوادثی عبور کرده است تا به این زمان برسد و این موضوع مطمئنن می تواند بسیار هیجان انگیز و جذاب باشد.

در مجله مستر بلیط سعی بر آن داشته ایم تا شما را با جای جای ایران آشنا کنیم، تا در صورت سفر به هر بخشی از کشور، اطلاعاتی هر چند مختصر از آن داشته باشید. در این محتوا نیز به شهر تبریز رفته و یکی از ده ها اثر تاریخی آن را مورد بررسی قرار داده ایم. این اثر تاریخی ارگ علیشاه که با نام ارگ تبریز بیشتر شناخته شده است.


 https://mrbilit.com/mag/arg-alishah-of-tabriz/


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ   |   مشاور ایرانی در لندن  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی درمان انواع بیماری ها با مصرف آب قلیایی مشاهده