دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!

مطالب پیشنهادی از سراسر وب

» ترمنیال و پایانه های مسافربری قزوین

مسیرهای ترمینال آزادگان قزوین

مروادات این شهر با اکثر شهرهای کشور برقرار است ولی بیشترین مراودات آن با شهرهای شمالی و تهران می باشد. از جمله مقاصد آن می توان شهرهای چالوس، تنكابن، همدان، کرمانشاه، ساری، اصفهان، تهران، اهواز، مشهد، رحيم آباد، كلاچاي، قم، شیراز، سياهكل، اراک و سنندج اشاره کرد.

علاوه بر شهرهای فوق که مقاصد این شهر می باشند از شهرهای دیگر به سمت اینجا سرویس ارائه می شود. قم، ساری، آمل، بابل، بهشهر، تنکابن، قایم شهر، نکا، پایانه صفه (اصفهان ) و پایانه کاوه (اصفهان )، کاشان، نجف آباد، تبریز، هریس، مشهد مقدس، اهواز، اندیمشک، پایانه کاراندیش (شیراز)، اراک، رودسر، کلاچای، رحیم آباد، املش، لاهیجان، لنگرود، ارومیه، سلماس، کرمانشاه، سنندج، شهرکرد، یزد و گرگان را ذکر کرد.


شرکت های مسافربری ترمینال آزادگان قزوین

شرکت های مسافربری متعددی در این ترمینال فعالیت دارند که از آن دسته می توان شرکت مسافربری سير و سفر، شرکت مسافربری اميد قزوين، شرکت مسافربری اعتماد سفر، شرکت مسافربری آرام قزوين، شرکت مسافربری روشن قزوين، شرکت مسافربری دانا قزوين، شرکت مسافربری سرعت سفر، شرکت مسافربری البرز، شرکت مسافربری امين سفر، شرکت مسافربری سياحت گيتي، شرکت مسافربری عادل سفر و شرکت مسافربری سفر طلايي را بیان کرد. این شرکت ها در پی تدارک سرویس هائی به طور منظم و روزانه می باشند.

شرکت هاي يادشده در بالا در مجموع روزانه 110 دستگاه اتوبوس به تهران، 6 دستگاه اتوبوس به مشهد، 6 دستگاه اتوبوس به کرمانشاه، 2 دستگاه اتوبوس به اصفهان و به شهرهاي اهواز، سازي، شيراز، اراک، رحيم آباد ساوه ، سياهکل و تبريز هر کدام 1 دستگاه اتوبوس اعزام مي نمايند.

امکانات ترمینال قزوین

امکانات رفاهی ترمینال آزادگان قزوین

به دنبال ایجاد آسایش و راحتی مسافران ترمینال اقدام به ایجاد امکانات متنوعی کرده است. که می توان سالن انتظار، خوابگاه رانندگان، فست فود، رستوران، بوفه، غرفه های فروش مواد غذایی، پارکینگ، نمازخانه، سرویس بهداشتی و کارواش را بر شمرد. این امکانات به مسافران کمک می کنند که در لحظات انتظارشان کمترین مشکلات را داشته باشند.

https://mrbilit.com/mag/qazvin-terminals/


فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ   |   فروش تجهیزات ویپ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! آلینز، تجربه لذت‌بخش خرید از سراسر دنیا! مشاهده