دوره ای که به جرات میتونه ورق زندگیتو عوض کنه!


» شرکت هواپیمایی کاسپین

هواپیمایی کاسپین نخستین شرکت هواپیمایی خصوصی در داخل ایران است که فعالیت خود را از سال 1371 آغاز نمود. این شرکت در طی سال ها فعالیت خود همواره سعی می کرد که بهترین سرویس دهی و خدمات را به مشتریان خود ارائه دهد و در همین راستا ناوگان هوایی خود را بازسازی نمود و جدیدترین و ایمن ترین هواپیماهای جهان را به ناوگان خود افزود. از این رو سفر با هواپیماهای این ایرلاین می تواند بسیار ایمن و لذت بخش باشد.

شرکت هواپیمایی کاسپین در اولین سال های فعالیت خود فقط 4 فروند هواپیما یاک 42 داشت ولی با تلاش های فراوان و اختصاص سرمایه ای به این بخش تعداد هواپیماهای خود را به 10فروند افزایش داد. هر چند که در گذشته پروازهای این ایرلاین با هواپیماهای توپولوف صورت می گرفت اما با توجه به قوانینی که از سوی سازمان هواپیمایی کشور ابلاغ شد استفاده از این هواپیما ها ممنوع گردید. از این رو هواپیمایی کاسپین با هدف ارائه خدمات با کیفیت و افزایش امنیت پروازهای خود هواپیماهای بوئینگ را به ناوگان هوایی خود افزود. این شرکت در حال حاضر دارای 5 فروند هواپیما بوئینگ می باشد و همواره سعی دارد با به کار گیری پرسنلی مجرب و کارآزموده، هواپیماهای مدرن و مجهز و .. بهترین سرویس ها را ارائه دهد و فعالیت های خود را توسعه بخشد.

http://travelonline.tinysite.ir/post/%D8%B4%D8%B1%DA%A9%D8%AA-%D9%87%D9%88%D8%A7%D9%BE%DB%8C%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B3%D9%BE%DB%8C%D9%86/

فرم ارسال نظر


مطالب پیشنهادی از سراسر وب




  فروش تجهیزات ویپ   |   تهران وکیل   |   مشاور ایرانی در لندن   |   گردشگری ارم بلاگ  


آخرین مطالب این وبلاگ

آخرین مطالب مجله


اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب اعداد فرشته در عشق و روابط عاشقانه! ✓ کانال یوتیوب مشاهده